mcandela Posted March 14, 2007 Posted March 14, 2007 It's been a while. Need to catch-up on this proyect.
cruz Posted March 15, 2007 Posted March 15, 2007 Hey Mike, try to get this one done man, looks like an intersting subject :wink:
mcandela Posted March 15, 2007 Author Posted March 15, 2007 Hey Mike, try to get this one done man, looks like an intersting subject :wink: Esta en turno. Le meto mano creo que dentro de 2 semanas. Tengo unos dias libre del trabajo. Si no lo termino Fan-Fan me va quemar, resulta que el hombre le hizo la capota del sunroof en tape y parece lona de verdad. Saludos.
simonr Posted March 15, 2007 Posted March 15, 2007 Hey...the jedi it's finally back!.....it looks great. adiooo, de vuelta a la carga. vas pa'l dia nacional? Simon Rivera
Mad Slammer Posted March 15, 2007 Posted March 15, 2007 Esta en turno. Le meto mano creo que dentro de 2 semanas. Tengo unos dias libre del trabajo. Si no lo termino Fan-Fan me va quemar, resulta que el hombre le hizo la capota del sunroof en tape y parece lona de verdad. Saludos. Ponle buen Armor All, pa'que no se deteriore, ok? :twisted: :twisted: :twisted: Hey, Mike, Put some Armor All on it so it doesn't get rotten ( Like myself. . . :wink: ) Cool project, looking forward to see the final product. . . 8)
cruz Posted March 15, 2007 Posted March 15, 2007 Esta en turno. Le meto mano creo que dentro de 2 semanas. Tengo unos dias libre del trabajo. Si no lo termino Fan-Fan me va quemar, resulta que el hombre le hizo la capota del sunroof en tape y parece lona de verdad. Saludos. It's good to know is one of your next projects man, you are a very talented builder but we also would love to see more of your work :wink:
Recommended Posts