Jump to content


Real or Model #58 FINISHED!


  • You cannot reply to this topic
31 replies to this topic

Poll: Real or model? (51 member(s) have cast votes)

Real or model?

  1. Real (23 votes [45.10%])

    Percentage of vote: 45.10%

  2. Model (28 votes [54.90%])

    Percentage of vote: 54.90%

Vote Guests cannot vote

#21 george 53

george 53

    MCM Ohana

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 8,872 posts
  • Location:Allen Park, MI 48101
  • Full Name:George53

Posted 10 October 2008 - 02:55 AM

:P Yeah, Yeah, I know its early, But I'm up! Man, the ol girls gotta get another job with more reasonable hours, or maybe she should just retire, Like me!! "But I like what I do!" will probly be her response.So, no one else left ta mess wit Harry, Cept YOU! So..... Wake yer lazy ol self up an gimmi my fix, caz you KNOW I'm JONESIN!!!! HIT ME Daddy-o HITS MEEEEE!!!!! :lol: :D :lol: :P ;)

#22 Harry P.

Harry P.

    MCM Ohana

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPip
  • 23,376 posts
  • Location:NW suburban Chicago
  • Full Name:A mere layman...

Posted 10 October 2008 - 03:59 AM

ok, I'm up!!! :lol:

It's a MODEL! Very close vote, but I got you!!! :P

It's actually a 1/5 scale scratchbuilt model. Looks pretty good, doesn't it?

Next ROM coming MONDAY!

#23 george 53

george 53

    MCM Ohana

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 8,872 posts
  • Location:Allen Park, MI 48101
  • Full Name:George53

Posted 10 October 2008 - 04:10 AM

:P YESSSS, I'm gettin slicker'n Crisco! I'm onna roll Daddy-O! 6 weeks now an I've been doin ALRIGHT if'n I says so mineself! Yeah, sooner or later I'll go down in flames an crash 'n burn, But I'll go down fightin!! C'mon Harry, go forda jugular! I can take it! Hey, I been married for 37 years! Ain't nuthin (yet) I can't handle! (Yeah, rightabout now your gonna find a 33 Rolls Canardly an jus mess me ALL up!) Can't wait for Monday,Harry!!!! Have a great weekend!(I'm goin to Toledo!!!!) :lol: :D :P :lol:

#24 Harry P.

Harry P.

    MCM Ohana

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPip
  • 23,376 posts
  • Location:NW suburban Chicago
  • Full Name:A mere layman...

Posted 10 October 2008 - 04:22 AM

Have a great weekend!(I'm goin to Toledo!!!!) :P :D :P :lol:



I hope Ohio is ready for you... :lol:

#25 Zoom Zoom

Zoom Zoom

    MCM Ohana

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3,239 posts
  • Location:Tucker, Georgia

Posted 10 October 2008 - 04:45 AM

ok, I'm up!!! :lol:

It's a MODEL! Very close vote, but I got you!!! :P

It's actually a 1/5 scale scratchbuilt model. Looks pretty good, doesn't it?

Next ROM coming MONDAY!


This photo gave it away for me:

Posted Image

#26 Harry P.

Harry P.

    MCM Ohana

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPip
  • 23,376 posts
  • Location:NW suburban Chicago
  • Full Name:A mere layman...

Posted 10 October 2008 - 05:35 AM

Whoa... that's a HUGE piece of candy! :lol:

#27 Nick F40

Nick F40

    MCM Ohana

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3,603 posts
  • Location:New Holland, PA
  • Full Name:Nick

Posted 11 October 2008 - 10:00 AM

It's a MODEL! Very close vote, but I got you!!! :lol:

It's actually a 1/5 scale scratchbuilt model. Looks pretty good, doesn't it?

very VERY well done :lol:

This photo gave it away for me:

Posted Image

:lol:

#28 Guest_zebm1_*

Guest_zebm1_*
  • Guests

Posted 12 October 2008 - 04:40 AM

He SCORES Guess I ken turn down tha HEAT on tha Pine Tar this week....

BUT I did git in a shipment o' SKUNK FUR....just in case.... :lol:

#29 Zoom Zoom

Zoom Zoom

    MCM Ohana

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3,239 posts
  • Location:Tucker, Georgia

Posted 12 October 2008 - 05:34 AM

Uh...why are people still voting? :lol: :D

At least two have voted "model" since the reveal... :D

#30 Harry P.

Harry P.

    MCM Ohana

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPip
  • 23,376 posts
  • Location:NW suburban Chicago
  • Full Name:A mere layman...

Posted 12 October 2008 - 02:28 PM

Uh...why are people still voting? B) :D

At least two have voted "model" since the reveal... :P


Maybe they grew up in Chicago? :P

#31 george 53

george 53

    MCM Ohana

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 8,872 posts
  • Location:Allen Park, MI 48101
  • Full Name:George53

Posted 12 October 2008 - 03:28 PM

B) BADDA BING!!! :D

#32 george 53

george 53

    MCM Ohana

  • Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 8,872 posts
  • Location:Allen Park, MI 48101
  • Full Name:George53

Posted 13 October 2008 - 04:06 AM

:lol: pssstttttt, Harry, are you up yet? Harry.......HARRY!!!!! I know it's not your fault(OK, MAYBE it is) But, I've got whats known as an adictive personality, an when I find something thats "stimulating" to me, I tend to gravitate to it. Ya went an got me "stimulated" Harry. I'm findin I REALLY need this RoM to start my whole ###### week off! I'll be ok though, as soon as ya gives me my fix. SO GIVE IT TOO ME!!!! I can only be so patient, or I'll go out kill somethin!!!! But since I live in ol' Deeetroit, no one will notice, Don't let them die in vain Harry,..........HARRY!!!!!!!, PLEEZE wake up, derr iz zo mush todo today my preenze! De day awaits!!!MWAAAhahahaha! Oh, de sun iz so brite! ;) :lol: :lol: :D :lol: ;)