Bumblebi Posted January 25, 2015 Posted January 25, 2015 Hi, my name's Johan, I'm a 19 year old design student from Sweden. I've been into cars basically my entire life, (I got my first car whatsoever when I was a week old) and I've been building modelcars since I was about four years old, of course back then I got some help from my dad, but I did build most stuff by myself back then too. I'm building in a few different scales, my smallest so far has been in 1/87th scale, and I'm also into R/C cars in 1/10th scale, but right now it's mostly 1/24th scale. I'm currently building four completely different cars, and I'll share some pics and such about them all soon. Besides that, I'm here to get and give tips and just have a nice time! //Bumblebi
StevenGuthmiller Posted January 26, 2015 Posted January 26, 2015 With a name like "Johan", you & I will get along just fine! Welcome! Steve
Speedfreak Posted January 26, 2015 Posted January 26, 2015 Welcome to the forum Johan, sounds like you bring considerable knowledge with you.
Bumblebi Posted January 30, 2015 Author Posted January 30, 2015 Thanks! Speedfreak: Well I think I've got some knowledge at least But that's for sure, there are a lot of stuff that I still need to learn
Erik548 Posted January 30, 2015 Posted January 30, 2015 hej, det är trevligt att träffa en kollega kålrot. Jag föddes där borta, men flyttade till staterna vid två års ålder. engelska är fortfarande min första språk så detta kan vara grov.
Bumblebi Posted January 30, 2015 Author Posted January 30, 2015 hej, det är trevligt att träffa en kollega kålrot. Jag föddes där borta, men flyttade till staterna vid två års ålder. engelska är fortfarande min första språk så detta kan vara grov. Kul att se lite svenska, finns inte så många härifrån verkar det som! / Nice to see some Swedish here, it doesn't seem to be many from around here! (For you not speaking Swedish, Erik was born in Sweden but is living in the US now since he was two )
Erik548 Posted January 30, 2015 Posted January 30, 2015 varför du översätta för mig är det roligare om vi har en konversation utan dem förstå. då de känner bara obekväma lol
Bumblebi Posted January 30, 2015 Author Posted January 30, 2015 varför du översätta för mig är det roligare om vi har en konversation utan dem förstå. då de känner bara obekväma lol Hahah Andra engelsktalande forum jag varit på brukar inte gilla om man pratar annat än just engelska!
Erik548 Posted January 30, 2015 Posted January 30, 2015 Det enda jag ser även om språket är " Inget vulgärt språk eller " falska " vulgärt språk " så jag tror att vi är bra
Bumblebi Posted January 31, 2015 Author Posted January 31, 2015 Nice Vart bodde du innan du flyttade till USA då?
disabled modeler Posted January 31, 2015 Posted January 31, 2015 With a name like "Johan", you & I will get along just fine! Welcome! Steve That is right....!
Bumblebi Posted January 31, 2015 Author Posted January 31, 2015 Sorry for asking, but what do mean with that?
Erik548 Posted January 31, 2015 Posted January 31, 2015 jo-han is a manufacture of plastic models before you were born
Erik548 Posted January 31, 2015 Posted January 31, 2015 Nice Vart bodde du innan du flyttade till USA då? Hudiksvall men jag kommer inte ihåg det
Bumblebi Posted January 31, 2015 Author Posted January 31, 2015 jo-han is a manufacture of plastic models before you were born Hahahah awesome Hudiksvall men jag kommer inte ihåg det Okej, en bit upp i landet då!
Recommended Posts