Jump to content
Model Cars Magazine Forum

Recommended Posts

Posted

Hi, my name's Johan, I'm a 19 year old design student from Sweden. I've been into cars basically my entire life, (I got my first car whatsoever when I was a week old) and I've been building modelcars since I was about four years old, of course back then I got some help from my dad, but I did build most stuff by myself back then too.

I'm building in a few different scales, my smallest so far has been in 1/87th scale, and I'm also into R/C cars in 1/10th scale, but right now it's mostly 1/24th scale.

I'm currently building four completely different cars, and I'll share some pics and such about them all soon. Besides that, I'm here to get and give tips and just have a nice time!

//Bumblebi

Posted

Thanks! Speedfreak: Well I think I've got some knowledge at least :lol: But that's for sure, there are a lot of stuff that I still need to learn :)

Posted

hej, det är trevligt att träffa en kollega kålrot. Jag föddes där borta, men flyttade till staterna vid två års ålder. engelska är fortfarande min första språk så detta kan vara grov.

Posted

hej, det är trevligt att träffa en kollega kålrot. Jag föddes där borta, men flyttade till staterna vid två års ålder. engelska är fortfarande min första språk så detta kan vara grov.

Kul att se lite svenska, finns inte så många härifrån verkar det som! / Nice to see some Swedish here, it doesn't seem to be many from around here!

(For you not speaking Swedish, Erik was born in Sweden but is living in the US now since he was two :) )

Posted

varför du översätta för mig är det roligare om vi har en konversation utan dem förstå. då de känner bara obekväma lol

Posted

varför du översätta för mig är det roligare om vi har en konversation utan dem förstå. då de känner bara obekväma lol

Hahah :D Andra engelsktalande forum jag varit på brukar inte gilla om man pratar annat än just engelska!

Posted

Det enda jag ser även om språket är " Inget vulgärt språk eller " falska " vulgärt språk " så jag tror att vi är bra

Posted

jo-han is a manufacture of plastic models before you were born

Hahahah awesome :D

Hudiksvall men jag kommer inte ihåg det

Okej, en bit upp i landet då!